Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

PAGANINI, Gil Shaham, Goran Sollscher

Paganini For Two

  • Gil Shaham and Goran Sollscher - Paganini For Two
  • 01. Sonata concertata M.S.2 - I. Allegro spirituoso (7:51)
  • 02. Sonata concertata M.S.2 - II. Adagio, assai espressivo (3:43)
  • 03. Sonata concertata M.S.2 - III. Rondeau. Allegretto con brio, scherzando (2:46)
  • 04. Sei sonate M.S.27 (op.3) Sonata n.1 - I. Larghetto - (2:00)
  • 05. Sei sonate M.S.27 (op.3) Sonata n.1 - II. Presto variato - Variazione (1:21)
  • 06. Sei sonate M.S.27 (op.3) Sonata n.4 - I. Andante largo - (3:02)
  • 07. Sei sonate M.S.27 (op.3) Sonata n.4 - II. Allegretto (1:30)
  • 08. Sei sonate M.S.27 (op.3) Sonata n.6 - I. Andante - (2:33)
  • 09. Sei sonate M.S.27 (op.3) Sonata n.6 - II. Allegro vivo e spiritoso - Minore (1:58)
  • 10. Grand sonata M.S.3 - Romance. Piu tosto largo, Amorosamente (4:33)
  • 11. Centone di sonate M.S.112 Sonata n.2 - I. Adagio cantabile (2:49)
  • 12. Centone di sonate M.S.112 Sonata n.2 - II. Rondoncino. Andantino, Tempo di Polacca - Minore (4:12)
  • 13. Centone di sonate M.S.112 Sonata n.4 - I. Adagio cantabile (2:39)
  • 14. Centone di sonate M.S.112 Sonata n.4 - II. Rondo. Andantino, Allegretto - Minore - Maggiore (5:56)
  • 15. Cantabile M.S.109 (3:48)
  • 16. Sonata a preghiera M.S.23 - I. Introduction. Adagio - (2:47)
  • 17. Sonata a preghiera M.S.23 - II. Theme. Tempo alla Marcia (1:09)
  • 18. Sonata a preghiera M.S.23 - III. Var. I - (0:58)
  • 19. Sonata a preghiera M.S.23 - IV. Var. II. Vigoroso - (1:13)
  • 20. Sonata a preghiera M.S.23 - V. Var. III - (0:34)
  • 21. Sonata a preghiera M.S.23 - VI. Finale (0:36)
  • 22. Moto perpetuato (Allegro vivace a movimento perpetuo) M.S.72 (op.11) (3:17)
  • Gil Shaham - violin
  • Goran Sollscher - guitar
  • PAGANINI

Produkt w tej chwili niedostępny.

DETALICZNA, ASCETYCZNA, NIEPRZENIKNIONA W ZAMYŚLE I PIĘKNIE

Płyta i jej legenda - to równie frapująca historia jak muzyka, którą nam przynosi. Nagranie znalazło się na miejscu pięćdziesiątym w antologii najlepszych i najważniejszych nagrań w 111 letniej historii Deutsche Grammophon. Jest bodaj jedynym, skończonym dowodem na potwierdzenie z jednej strony tęsknoty paganiniego do dźwięku i możliwości interpretacyjnych gitary, a z drugiej - jego magnetycznej, wręcz obsesyjnej potrzebie weryfikowania, czy skrzypce są w stanie wyznaczyć barierę nie do pokonania w wyrażaniu za jej pośrednictwem emocji i wzruszeń. Rewelacyjnie opracowana współcześnie taśma-matka, poddana procesowi najsubtelniejszego oddzielania dźwięku od zbędnej patyny szumów - zrodziła tę płytę, której słuchać nie sposób raz, dwa czy sześć. Słuchać trzeba jej nieustannie. Rewelacyjnie opacowana współcześnie taśma-matka, poddana procesowi najsubtelniejszego oddzielania dźwięku od zbędnej patyny szumów - zrodzila tę płytę, której słuchać nie sposób raz, dwa czy sześć. Słuchac trzeba jej nieustannie.

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: