Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Miles Davis

Ascenseur Pour L'Echafaud - Lift to the Scaffold - Windą na szafot

  • Miles Davis - Ascenseur Pour L'Echafaud
  • 01. Generique (2:51)`
  • 02. L'Assasinat De Carala (2:12) `
  • 03. Sur L'Autoroute (2:20)`
  • 04. Julien Dans L'Ascenseur (2:13)
  • 05. Florence Sur Les Champs Elysées (2:53)`
  • 06. Motel (3:58)
  • 07. Evasion De Julien (0:55)
  • 08. Visite Du Vigile (2:05)
  • 09. Au Bar Du Petit Bac (2:54) `
  • 10. Chez Le Photographe Du Motel (3:57)
  • 11. Nuit Sur Les Champs-Elysees (Take 1) (2:27)
  • 12. Nuit Sur Les Champs-Elysees (Take 2) (5:26) `
  • 13. Nuit Sur Les Champs-Elysees (Take 3) (Generique) (2:56)
  • 14. Nuit Sur Les Champs- Lysees (Take 4) (Florence Sur Les Champs-Elysees) (3:02)
  • 15. Assassinat (Take 1) (Visite Du Vigile) (2:08)
  • 16. Assassinat (Take 2) (Julien Dans L'Ascenseur) (2:16)
  • 17. Assassinat (Take 3) (L'Assasinat De Carala) (2:14)
  • 18. Motel (Diner Au Motel) (4:00)
  • 19. Final (Take 1) (3:11)
  • 20. Final (Take 2) (3:05)
  • 21. Final (Take 3) (Chez Le Photographe Du Motel) (4:09)
  • 22. Ascenseur (Evasion De Julien) (2:04)
  • 23. Le Petit Bal (Take 1) (2:43)
  • 24. Le Petit Bal (Take 2) (Au Bar Du Petit Bac) (2:58)
  • 25. Sequence Voiture (Take 1) (3:00)
  • 26. Sequence Voiture (Take 2) (Sur L'Autoroute) (2:20)
  • Miles Davis - trumpet

Produkt w tej chwili niedostępny.

Genialna ścieżka dźwiękowa filmu Lift to the Scaffold - Windą na szafot

COMPLETE RECORDINGS Właśnie rozpoczyna się filmowanie... Pięciu mężczyzn z instrumentami wpatruje się w ekran umieszczony przed hałaśliwymi projektorami. Głośniki w tej sali projekcyjnej milczą... skąd zatem dobiega ta wspaniała muzyka? Nagle - cięcie! I cisza... W takich oto warunkach odbywało się nagranie ścieżki dźwiękowej do klasycznego już filmu Luisa Malle?a ?Windą na szafot?. Co więcej, Miles Davis i jego combo improwizowali oglądając w czasie nagrania sekwencje filmu. Dokonano wiele zapisów z tej niezwykłej sesji nagraniowej. Poddano je następnie montażowi oraz wyczyszczeniu, aby ostatecznie przygotować skróconą wersję dla potrzeb wytwórni płytowej. My tymczasem przedstawiamy Państwu po raz pierwszy kompletne analogowe nagranie wraz z częścią materiału, który nigdy wcześniej nie był opublikowany ? całość w czystej, nie filtrowanej wersji. Cóż to będzie za wieczór, kiedy porównasz nagranie kompaktowe, które przecież masz w swoich zbiorach, z tym skarbem brzmienia analogowego! Czy nie wydaje ci się, że ta oryginalna wersja analogowa brzmi nieziemsko? Czujesz się jakbyś był wtedy, podczas nagrania w studio przy Champs Elysee? To doświadczenie jest niezwykle inspirujące i... zmysłowe! (BL) ----------------------------------------- Super High Material CD - kolejna nowość technologiczna japońskiego przemysłu fonograficznego... No właśnie, jak nazwać tę sferę, która już niemal co tydzień zaskakuje nas nowymi technologiami, nośnikami, próbkowaniem, transferem etc? Szalony, kosztowny, wyczerpujący i nieco groteskowy wręcz wyścig do mety z napisem: płyta winylowa - TRWA!!! ZA WSZELKĄ CENĘ UZYSKAĆ NA SREBRNYM KRĄŻKU JAKOŚĆ JAKĄ GWARANTOWAŁA PŁYTA WINYLOWA!! Oto kolejny rozdział tego wyścigu. Super High Material CD - ta nazwa, jak się wydaje, odnosi się bardziej do krążka, niż do jego zawartości czy kolejnego sposobu masterowania materiału muzycznego. Istota tego pomysłu zatem polega na użyciu tworzywa sztucznego o nadzwyczajnej czystości i przejrzystości. Tworzywo poliwęglanowe, stosowane w najwyższej jakości ekranach krystalicznych potwierdziło, jak dalece istotny wpływ na "prawdę" obrazu ma to, przez co na obraz ten patrzymy. Nie inaczej jest w sferze dźwięku. By pozostać w sferze powyższego porównania - proszę odpowiedzieć jak podobałby się Państwu mój ulubiony fragment wybrzeża Bałtyku w okolicach Rewala, gdyby patrzeć nań przez krystalicznie czyste, posztormowe i wysłonecznione powietrze, a jak - w czasie mgły, mżawki, przy siwoszarej powale opadających chmur? Wiem, oba widoki mogą być fascynujące, tyle że nam idzie o całkowitą prawdę brzmienia, o czystość i harmonię w całym paśmie. Promień lasera przenika do informacji muzycznej w sposób fizycznie niezakłócony jakością plastikowego nośnika, stopniem jego "zmętnienia", strukturalnej nieczystości. To tak, jakby zaczerpnąć dłonią wodę ze strumienia i nie uronić ani jednej kropli! Jakość optyki zdecydowanie poprawia jakość odczytywanych danych. I dokładność. Dźwięk zapisany w ten sposób ma znacznie większą przestrzeń, klarowność, równomierną scenę. Znikają zniekształcenia, które znów niefachowo tłumacząc zobrazuję przywołując powyginaną płytę winylową i skaczący po niej grot igły. Zbiera ona przede wszystkim siniaki obijając się o ściany rowków, wypadając z nich, przeskakując po rysach na następne. Zastosowanie przy tym metody ORIGINAL-IMAGE-BIT-PROCESSING, szczególnie staranne, przy zwiększonym próbkowaniu przenoszenia muzyki z taśmy-matki do komputera - pozwoliło uzyskać znakomitą równowagę między kanałami; wyrównano dynamikę, usunięto coś, co nazwałbym - efektem niskiej głośności dźwięku, znanej z normalnych płyt CD. Nowy pomysł Japończyków objął także pudełko płyty. Jest ono obszerniejsze, eleganckie, często trwale oznaczone symbolem SHM-CD, złoceniami, niektóre tytuły są chronione dodatkowymymi, zewnętrznymi plastikowymi kopertkami. Wszystko to razem sprawia bardzo dobre wrażenie - jest eleganckie, wyrafinowane, z kategorii top class! Posłuchajmy więc muzyki z najbardziej przezroczystego jak dotychczas nośnika - Super High Material CD !


Tekst alternatywny


Płyty SHM-CD do odtworzenia we wszystkich typach czytników CD oraz DVD. Gwarantują niespotykaną wcześniej analogową jakość brzmienia, odwzorowują wszystkie walory taśmy-matki. Zdaniem specjalistów - ten nośnik i ta technologia najlepiej - bo natywnie, przenosi na krążek CD wszystkie walory nagrania analogowego.

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: