Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

Sarah Brightman

The Andrew Lloyd Webber Collection

  • Sarah Brightman - The Andrew Lloyd Webber Collection
  • 01. The Phantom of the Opera (4:21) >>> MP3 <<<
  • 02. Unexpected Song [from Song & Dance] (2:56)
  • 03. Chanson D'enfance [from Aspects of Love] (3:56)
  • 04. All I Ask of You [from Phantom of the Opera] (4:10) >>> MP3 <<<
  • 05. Don't Cry for Me Argentina [from Evita] (5:55) >>> MP3 <<<
  • 06. Another Suitcase in Another Hall [from Evita] (3:21)
  • 07. Love Changes Everything [from Aspects of Love] (3:35) >>> MP3 <<<
  • 08. Amigos Para Siempre [official theme of the 1992 Barcelona Games] (4:36) >>> MP3 <<<
  • 09. Memory [from Cats] (3:58) >>> MP3 <<<
  • 10. Gus: The Theatre Cat [from Cats] (5:11)
  • 11. Anything but Lonely [from Aspects of Love] (2:58)
  • 12. Macavity: The Mystery Cat [from Cats] (4:46)
  • 13. Tell Me on a Sunday [from Tell Me on a Sunday/Song & Dance] (3:45)
  • 14. Wishing You Were Somehow Here Again [from Phantom of the Opera] (3:32)
  • 15. Pie Jesu [from Requiem] (3:56) >>> MP3 <<<
  • 16. The Music of the Night [from Phantom of the Opera] (5:22) >>> MP3 <<<
  • Sarah Brightman - vocal

Produkt w tej chwili niedostępny.

*** UNIKAT ***

Winston Ma nie kryje swojego rozczarowania. Tyle miesięcy intensywnych prób, nagrań testowych, doskonalenia toru nagraniowego, poprawianie akustyki, czuwanie nad proporcjami, odcieniami barw i nieskazitelnością brzmienia... Wszystko to może zostać zniweczone podczas produkcji płyty, trafiającej do melomanów na całym świecie. I choćby mieli oni najdroższe urządzenia, najdoskonalsze tory dźwiękowe, to i tak nie uzyskają efektu tożsamego z tym, jaki był udziałem inżynierów i akustyków w studiu nagraniowym. Jak temu zaradzić? Autor niezliczonej ilości nagrań audiofilskich, konstruktor, supervisor zatwierdzający materiały po masteringu do produkcji, współtwórca formatu K2HD postanowił zmierzyć się z tym problemem. Bez względu na nośnik końcowy - CD, CD-R, LP, Bluray - należy wypracować taką technologię, która pozwoli w warunkach domowych ODWZOROWAĆ BEZ JAKICHKOLIWIEK STRAT jakość nagrania studyjnego. Jakie są podstawowe czynniki, które zniekształcają, psują i niweczą pracę artystów - tych z instrumentami i tych zza konsolety w studiu nagraniowym? Największym problemem jest sam nośnik. Ta plastikowa płytka. Może być za gruba lub za cienka, może być krzywa, owalna, strukturalnie niejednorodna. Umieszczone na niej napisy, rysunki i oznaczenia, wykonane różnymi technikami, wielowarstwowe, farbami o różnej gramaturze – wszystko to, podczas wirowania płytki – wpływa jakże istotnie na jej mechanikę. Tam rodzą się rezonans i wibracja, świst, szum i piski. Laser ma kłopot z odczytaniem wszystkich informacji. Wysyła promień, który zbiera o wiele mniej danych do reprodukcji muzyki, niż powinien. Nawet do 40 razy mniej! Elektronika – lata te dziury. OK. Nie wdam się w rozważania techniczne, w szczegóły, których znajomość w najmniejszym stopniu nie wpłynie na jakże oczywistą i porażającą jakość dźwięku z tej płyty. Każda wykonywana jest ręcznie. Każda jest testowana, poddawana kąpieli dejonizującej, docinana, kalibrowana, pokryta złotem, a nade wszystko tworzona w czasie rzeczywistym, z mastera. TO DRUGI MASTER! Wszelkie szczegóły techniczne - >>> TUTAJ <<< Płyty wyprodukowano w niepowtarzalnym, ściśle kontrolowanym i nie wznawianym nakładzie – 1000 sztuk w skali światowej. Club CD – przedstawiciel FIM Records w Polsce otrzymał pakiet tych płyt, zgodny z podziałem parytetowym wśród wszystkich dystrybutorów FIM Records na świecie. Oferujemy więc Państwu tę unikatową jedyną w swoim rodzaju kolekcję. *************************** Już w 2004 roku pojawiały się enigmatyczne informacje o rewolucji w odkrywaniu możliwości jakie tkwią w krążku CD. Nieziszczalne marzenie, by mały, srebrny krążek zagrał tak jak płyta analogowa - było mniej realne niźli popołudniowy spacer Chińczyków na Marsa (metodą jeden na drugiego). Aż wreszcie... Lider w tej dziedzinie, japońska firma JVC, a konkretnie technicy Victor Etertainment osiągnęli wielki sukces w uzyskiwaniu niemalże całkowitej kompatybilności taśmy analogowej i krążka CD. Proces kodowania nazwano K2 HD. Pierwsze płyty w tym systemie kodowania były przeznaczone wyłącznie na rynek japoński (dostępne także w ofercie Clubu CD). Kartoniki ze złotymi obi podbiły krąg melomanów i najbardziej wybrednych audiofilii japońskich. Przyszedł więc czas na międzynarodową premierę systemu. Zaszczyt ten przypadł w udziale Winstonowi Ma, właścicielowi wytwórni FIM, którą w Polsce reprezentuje Club CD. Na zaproszenie Victor Etertainment, FIM - w oparciu o spektakularne i doskonałe nagrania analogowe, głównie z własnego archiwum przygotował prezentowany Państwu sampler: THIS IS K2 HD SOUND - 100 kHz and 24-BIT RESOLUTION! .

System nie stawia audiofilom i melomanom żadnych wymagań sprzętowych. Dzięki tej płycie każdy czytnik CD objawia ukryte w nim i nieznane dotąd nieprawdopodobne możliwości! To nie czary! Zapewniam Państwa, że wraz z nowym kodowaniem, także w zakresie opadania audiofilskiej szczęki odnotowano kolejne rekordy szybkości i głębokości. I kiedy już Państwo ochłoną po pierwszym wrażeniu, pojawi się upiorna myśl - i co teraz zrobić z tą górą pieniędzy włożonych w setki tradycyjnych płyt kompaktowych? **************** Uwaga! Płyta UD Eagles Collector's Edition jest klasyczną płytą w formacie XRCD2, tłoczoną seryjnie, ale pokrytą przez Winstona Ma specjalną warstwą nadającą jej wymiar płyty w formacie Ultimate Disc.