Ta strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies) do poprawnego działania. Więcej informacji na stronie Polityka Prywatności. Zamknij.

Logowanie

SAMPLER - REFERENCE RECORDINGS

First Sampling - Reference Classics

Various Artists - Reference Classics: First Sampling 01. Aaron Copland - An Outdoor Overture (9:03) 02. Johann Pachelbel - Canon and Gigue in D (4:06) 03. Johann Pachelbel - Canon and Gigue in D (1:36) 04. William Walton - Facade Suite - Fanfare (0:34) 05. William Walton - Facade Suite - Scotch Rhapsody (1:10) 06. William Walton - Facade Suite - Tango Pasodoble (1:55) 07. Franz Liszt - Feux Follets (3:40) 08. Ottorino Respighi - Church Windows (6:35) 09. Benjamin Britten - Interlude from Ceremony of Carols (3:35) 10. Kurt Weill - Threepenny Opera Suite - Tango-Ballad (2:33) 11. Kurt Weill - Threepenny Opera Suite - Cannon Song (2:23) 12. Jean-Philippe Rameau - La Cupis (6:36) 13. John Rutter - Nativity Carol (3:43) 14. Paul Chihara - The Tempest Suite - Act II Prelude (0:36) 15. Paul Chihara - The Tempest Suite - Corn Variation (0:43) 16. Paul Chihara - The Tempest Suite - Barley Beguine (1:55) 17. Paul Chihara - The Tempest Suite - Rye Rag (1:29) 18. Paul Chihara - The Tempest Suite - Tarantella (1:29) 19. Igor Stravinsky - L'Histoire du Soldat Suite (1:54) 20. Johann Sebastian Bach - Concerto in D minor for Two Violins (7:10) 21. Hector Berlioz - Symphonie fantastique - Dream of a Witches Sabbath (9:00)
  • SAMPLER - REFERENCE RECORDINGS - sampler
Add to Basket

59.00 PLN

CD:

Nr kat.: RRS1
Label  : Reference Recordings

W czym tkwi tajemnica samplerów? W tym, że choćbyśmy i sto razy wysłuchali nagrań na nich umieszczonych, nie wyjdziemy z podziwu nad: - jakością nagrania - prawdziwością brzmienia instrumentów - fenomenalnie urządzoną przestrzenią dźwiękową - wyraźnym zróżnicowaniem planów dźwiękowych Dzięki tak jednoznacznemu nagraniu docieramy do najdrobniejszego dźwięku, który w zamyśle kompozytora niesie sobą emocje, wrażenia, doznania. Odnajdujemy potęgę instrumentu, jakim jest orkiestra a nade wszystko odcztujemy w pełni to, co twórca dzieła miał nam do powiedzenia! Prosze posłuchać fragmentu symfonii fantastycznej Berlioza (ostatni przykład na tej płycie - nagrany dwa razy, z dzwonami w postaci instrumentu muzycznego i z dzwonami kościelnymi). A potem proszę sięgnąć po inne nagranie tej samej kompozycji. Choćby na krążkach z najbardziej renomowanych wytwórni. I co? A no właśnie. Czy trzeba jeszcze dokładniej definiować "nagranie referencyjne"?

 

Razem z tą płytą inni Melomani kupowali: